Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2005Najciekawsze recenzje gier akcji

Recenzje gier akcji opublikowane w 2005 roku.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

recenzja gry4 kwietnia 2005

„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2005

Gra XXI wieku. Takie sformułowanie w przypadku Chaos Theory nasuwa się samo. W zasadzie z góry wiadomo było, że to co dostaniemy w ręce, będzie produkcją ponadprzeciętną. Seria Splinter Cell posiada wszak wszystkie atrybuty potrzebne grom przełomowym.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

Gun - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2005

Któż z nas nie chciał w dzieciństwie wcielić się w Johna Wayne’a, dosiąść dzikiego ogiera i z nabitym coltem wyruszyć na indiańskie polowanie? Jeśli czasami nadal miewasz podobne sny lub fantazje, to Gun jest stworzony dla Ciebie.

Gun - recenzja gry

Vietcong 2 - recenzja gry

recenzja gry12 grudnia 2005

Porządnych gier o II WŚ jest multum, natomiast znalezienie grywalnej pozycji o Wietnamie graniczy z cudem. Ostatnio mieliśmy prawdziwy zalew wietnamskich strzelanin, jednak żadna z nich nie wybijała się ponad przeciętność. Może Vietcong 2 to zmieni?

Vietcong 2 - recenzja gry

The Matrix: Path of Neo - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2005

Zagrać czy nie zagrać w nowego Matrixa? Wybierasz niebieską czy czerwoną tabletkę? Przed podjęciem decyzji nie zapomnij skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.

The Matrix: Path of Neo - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

recenzja gry14 czerwca 2005

Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC
Battlefield 2 - recenzja gry

Battlefield 2 - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2005

Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.

Battlefield 2 - recenzja gry

Constantine - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2005

Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.

Constantine - recenzja gry

Pariah - recenzja gry

recenzja gry8 czerwca 2005

Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.

Pariah - recenzja gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2005

Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2005

W „Republic Commando” gracz wciela się w rolę jednego z elitarnych sklonowanych żołnierzy – dowódcę niewielkiego oddziału komandosów. Bycie klonem pociąga za sobą spore konsekwencje. Pierwszą zauważalną jest brak imienia.

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

Scrapland - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2005

Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.

Scrapland - recenzja gry

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2005

Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

Driver 3 - recenzja gry na PC

recenzja gry13 kwietnia 2005

Mamy do czynienia z kolejną „róbta-co-chceta” gierką gangsterską, reprezentantem osobliwego nurtu city-simów, połączeniem samochodówki z TPS-em. Wcielamy się w gliniarza, który inwigiluje mafię złodziei samochodów...

Driver 3 - recenzja gry na PC

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2005

Wcielasz się w rolę dowódcy jednostki, bez żadnych ogródek wzorowanej na tej z „Kompanii Braci” czy „Szeregowca Ryana”. Bohater jest targany licznymi rozterkami i pomiędzy poszczególnymi misjami możemy wsłuchać się w potok jego myśli o życiu i śmierci...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

LEGO Star Wars - recenzja gry

recenzja gry25 kwietnia 2005

Skala inwencji włożonej w tę grę nokautuje. Mamy tu prawdziwy geniusz projektowy z cyklu „zbudować skomplikowanego robota z geometrycznie banalnych klocków tak, by wyglądał praktycznie tak jak w filmie?”. Lego zostały tu wykorzystane w mistrzowski sposób.

LEGO Star Wars - recenzja gry

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

recenzja gry7 kwietnia 2005

„Sonic MCP” jest odświeżoną wersją kompilacji gier z niebieskim jeżem w roli głównej, która poprzednio ukazała się dwa lata temu na GameCube’a. Jakość emulacji jest stuprocentowa.

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

recenzja gry26 kwietnia 2005

Dante, pół-człowiek, pół-demon, wrócił. Jeden z największych bossów konsolowego świata, gość, który z miejsca niemal stał się ikoną wykozaczonego do granic możliwości bohatera gry ponownie odda się pod naszą komendę. Zapomnijcie o „Devil May Cry 2”.

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry
Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

recenzja gry12 kwietnia 2005

Idea i klimat „Resident Evil 4” zmieniały się niemalże 3 razy. Wiele rozwiązań, jak choćby sklepy czy brak zombie budziło wątpliwości fanów serii. Czy Capcom stanął na wysokości zadania? Czy „Resident Evil 4” to nadal te klimaty, które lubimy?

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry21 kwietnia 2005

„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

recenzja gry15 kwietnia 2005

Po śmierci Cezara w 44 r. p.n.e. po władzę sięga Marek Antoniusz. Jednak Cezar na prawowitego następcę wyznaczył swego usynowionego siostrzeńca, Oktawiana. W Rzymie rozpoczynają się wewnętrzne walki o zdobycie tronu.

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

recenzja gry2 maja 2005

Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2005

„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

The Punisher - recenzja gry na PC

recenzja gry23 lutego 2005

„The Punisher” oczywiście znajdzie swoich amatorów bez większego problemu. Nie będą to tylko fani brutalnych strzelanin, ale przede wszystkim entuzjaści komiksowych przygód Franka Castle’a.

The Punisher - recenzja gry na PC

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2005

„Men of Valor” nie jest grą złą. Drzemie w niej ogromny potencjał, ale niestety kilka irytujących elementów skutecznie odwraca uwagę od całego szeregu plusów.

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2005

Rodzeństwo: Sunny, Klaus i Violet traci rodziców, którzy giną w tajemniczym pożarze. Dzieci trafiają pod opiekę wujka Olafa. Jednak mężczyzna przygarnia trójkę dzieci wyłącznie po to, by przejąć majątek pozostawiony przez ich rodziców.

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

Project: Snowblind - recenzja gry

recenzja gry29 czerwca 2005

W zamierzeniach „Project: Snowblind” miał być ideowym spadkobiercą obu części „Deus Ex”. W efekcie prac powstał futurystyczny FPS, który zapożyczył część elementów z serii „Deus Ex”, ale wykształcił własny styl.

Project: Snowblind - recenzja gry

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

recenzja gry10 czerwca 2005

Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2005

Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

recenzja gry9 maja 2005

Gra pozostała dynamiczną multiplayerówką rozgrywaną na ograniczonych arenach. Akcja jest bardzo szybka, na planszach umieszczono dużo hopów, wind, antresol i wszelakich innych konstrukcji mających zapewnić ekspresowe przemieszczanie się po poziomach.

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry
 
1 2 3