Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2004Najciekawsze recenzje gier

Recenzje gier opublikowane w 2004 roku.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2004

Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

Manhunt - recenzja gry

recenzja gry21 maja 2004

Kolejna, po trzech częściach serii Grand Theft Auto, brutalna propozycja firmy Rockstar. Zalicza się do modnego obecnie gatunku - stealth/action.

Manhunt - recenzja gry

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry

recenzja gry1 września 2004

Wydana przez Niemców (CDV Software) i wyprodukowana przez Węgrów (Stormregion) Codename Panzers: Faza Pierwsza to gra, która jak mało która, narobiła strasznie dużo zamieszania. Czas odpowiedzieć, czy gra sama w sobie jest warta uwagi graczy...

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry

Contract J.A.C.K. - recenzja gry

recenzja gry19 stycznia 2004

Contract J.A.C.K. to prequel przygodowej gry akcji – No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Tym razem nie wcielamy się w postać agentki Cate Archer, lecz staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem...

Contract J.A.C.K. - recenzja gry

Sacred - recenzja gry

recenzja gry27 maja 2004

Gra z gatunku action/cRPG, za powstanie której odpowiada niemiecka firma Ascaron Entertainment, znana m.in. z takich tytułów jak: Port Royale i Patrician II: Quest for Power. Oferuje graczom, miłośnikom tego typu rozrywki, obszerny i różnorodny świat.

Sacred - recenzja gry

Silent Hill 4: The Room - recenzja gry na PC

recenzja gry8 października 2004

Silent Hill 4: The Room to bardzo porządnie wykonana gra – z ciekawym scenariuszem i kapitalną oprawą audiowizualną. Dla fanów Silent Hill’a to pozycja obowiązkowa. Jednak ci, którzy chcą się przekonać o kunszcie autorów zagrać powinni w część drugą.

Silent Hill 4: The Room - recenzja gry na PC
Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry

Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry

recenzja gry25 listopada 2004

NFS:U2 to naturalna ewolucja serii – można ją określić kolokwializmem: „więcej mięcha”. Twórcy mocno podrasowali cześć pierwszą, usunęli pewne niedoróbki, dodali to, czego najbardziej graczom brakowało, ulepszyli grafikę oraz dźwięk.

Need for Speed: Underground 2 - recenzja gry

Prince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gry

recenzja gry9 grudnia 2004

Książę Persji spoważniał, zmężniał, stał się wulgarny, agresywny i... mroczny. Także mroczne stało się wszystko, co go otacza – świat, wrogowie i ludzie.

Prince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gry
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

recenzja gry10 grudnia 2004

“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.

Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

TOCA Race Driver 2 - recenzja gry

recenzja gry29 czerwca 2004

Niech Was numer przy nazwie nie zmyli, Race Driver 2 to zaraz po TOCA 1, TOCA 2 i TOCA Race Driver (aka: Pro Race Driver, V8 Race Driver oraz DTM Race Driver), czwarta już produkcja z serii znanych gier wyścigowych.

TOCA Race Driver 2 - recenzja gry

Mortyr 2: For Ever - recenzja gry

recenzja gry7 grudnia 2004

Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.

Mortyr 2: For Ever - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

recenzja gry26 listopada 2004

GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

Colin McRae Rally 2005 - recenzja gry

recenzja gry1 grudnia 2004

Ogólnie, CMR 2005 to zapewne najbardziej udana część serii. Zarówno od strony merytorycznej, jak i audio-wizualnej. Grafika jest naprawdę przyjemna, do dźwięku też nie można mieć żadnych zastrzeżeń – rzemiosło na najwyższym poziomie.

Colin McRae Rally 2005 - recenzja gry
Half-Life 2 - recenzja gry

Half-Life 2 - recenzja gry

recenzja gry17 listopada 2004

Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.

Half-Life 2 - recenzja gry

Menedżer Piłkarski 2004/2005 - recenzja gry

recenzja gry14 października 2004

Cel zbudowania „świata wielkiego sportu” w Managerze Piłkarskim 2004-2005 bynajmniej nie został osiągnięty. Powiem więcej: instalację tej gry porównać można do otwarcia puszki Pandory – jedno wielkie pasmo niepowodzeń i nieszczęść. Klęska totalna.

Menedżer Piłkarski 2004/2005 - recenzja gry

Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2004

„Warhammer 40,000”. Uniwersum wiecznej wojny, przepełnione z jednej strony najnowocześniejszą techniką, z drugiej zaś – mroczną magią, starożytnymi artefaktami i plugawymi demonami. Uniwersum, w które wkraczasz i Ty.

Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry
Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2004

Prince of Persia: The Sands of Time jest czwartą edycją popularnej serii gier zręcznościowych, zapoczątkowanej w 1989 roku za sprawą Jordana Mechnera i firmy wydawniczej Broderbund.

Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

Silent Hill 3 - recenzja gry

recenzja gry7 stycznia 2004

Trzecia, i jak twierdzą autorzy, najbardziej ambitna część uznanego cyklu horrorów Silent Hill. Pod wieloma względami różni się ona od poprzedniczek, zarówno, jeżeli chodzi o jakość wykonania jak i złożoność fabuły.

Silent Hill 3 - recenzja gry

X2 The Threat - recenzja gry

recenzja gry19 marca 2004

Kontynuacja przebojowego symulatora kosmicznego X-Beyond the Frontier, stworzonego przez niemiecką firmę Egosoft. Podobnie jak poprzednio akcja przenosi nas do olbrzymiego wszechświata X, gdzie czekają nas nowe przygody i niebezpieczeństwa.

X2 The Threat - recenzja gry

Colin McRae Rally 04 - recenzja gry

recenzja gry22 kwietnia 2004

Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych.

Colin McRae Rally 04 - recenzja gry

Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gry

recenzja gry14 września 2004

Broń w Psi-Ops jest wprawdzie przydatna, ale nie najważniejsza. Tutaj to dochodzimy do kwintesencji gry i źródła jej wysokiej grywalności – mianowicie umiejętności psychicznych naszego bohatera.

Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gry
Spider-Man 2: The Game - recenzja gry na PC

Spider-Man 2: The Game - recenzja gry na PC

recenzja gry20 sierpnia 2004

"Spider-Man 2" w wydaniu konsolowym jest grą dobrą. Tymczacem pecetowcy muszą zadowolić się ochłapem rodem z The Fizz Factor, który niemal od razu dostał rekomendację programu dla dzieci.

Spider-Man 2: The Game - recenzja gry na PC

Blitzkrieg - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2004

Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi...

Blitzkrieg - recenzja gry

Homeworld 2 - recenzja gry

recenzja gry9 stycznia 2004

Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji...

Homeworld 2 - recenzja gry

Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry

recenzja gry5 sierpnia 2004

Ekstra pomysły, wzorowe odwzorowanie militariów i pola walki... Engine, na jakim stworzono „Soldiers”, jest fenomenalnym środowiskiem, które pozwala przeżyć w niespotykany dotąd sposób zdarzenia dziejące się na monitorze.

Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry

Terminator 3: War of the Machines - recenzja gry

recenzja gry8 września 2004

„War of the Machines” miał być kolejnym FPS-em z ciekawą warstwą fabularną. W rezultacie skonstruowano wyjątkowo nieudany klon słynnego „Battlefielda 1942”, który ani w single, ani w multiplayerze nie zainteresuje żadnego miłośnika strzelanin.

Terminator 3: War of the Machines - recenzja gry

Kokomando - recenzja gry

recenzja gry9 sierpnia 2004

„Kokomando” opowiada historię młodego kogucika, który w wyniku nieprzewidzianego i niepożądanego splotu wydarzeń zostaje zmuszony, by odłożyć młode kurki na potem i zacisnąć skrzydełko na guzonośnych giwerach. Jest to bowiem ze wszech miar gra dla dzieci.

Kokomando - recenzja gry

Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2004

„Mroczne Wieki” to strategia czasu rzeczywistego, próbująca wiernie odtworzyć realia Średniowiecza. Myliłby się ten, kto uznałby EU: MW za zwykłego RTS-a. Jest to ogromna i skomplikowana gra, która pozwala wcielić się nam w jednego z władców tamtej epoki.

Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry

Battle Mages - recenzja gry

recenzja gry12 sierpnia 2004

W świecie "Battle Mages" chronionym przed złem mocą Magicznego Kryształu, Ludzie, Krasnoludy i Elfy żyły w zgodzie i wzajemnym poszanowaniu do czasu, gdy w elfiej społeczności pojawił się Czarnoksiężnik nawołujący do powrotu na rodzime ziemie Elfów.

Battle Mages - recenzja gry
Doom III - recenzja gry na PC

Doom III - recenzja gry na PC

recenzja gry13 sierpnia 2004

Mega-recenzja jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku i kontynuacji jednej z najbardziej kultowych gier w historii - trzeciej części Dooma.

Doom III - recenzja gry na PC