2004Najciekawsze recenzje gier
Recenzje gier opublikowane w 2004 roku.
SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2004
Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.
SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gryManhunt - recenzja gry
recenzja gry21 maja 2004
Kolejna, po trzech częściach serii Grand Theft Auto, brutalna propozycja firmy Rockstar. Zalicza się do modnego obecnie gatunku - stealth/action.
Manhunt - recenzja gryCodename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry
recenzja gry1 września 2004
Wydana przez Niemców (CDV Software) i wyprodukowana przez Węgrów (Stormregion) Codename Panzers: Faza Pierwsza to gra, która jak mało która, narobiła strasznie dużo zamieszania. Czas odpowiedzieć, czy gra sama w sobie jest warta uwagi graczy...
Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gryContract J.A.C.K. - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2004
Contract J.A.C.K. to prequel przygodowej gry akcji – No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Tym razem nie wcielamy się w postać agentki Cate Archer, lecz staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem...
Contract J.A.C.K. - recenzja grySacred - recenzja gry
recenzja gry27 maja 2004
Gra z gatunku action/cRPG, za powstanie której odpowiada niemiecka firma Ascaron Entertainment, znana m.in. z takich tytułów jak: Port Royale i Patrician II: Quest for Power. Oferuje graczom, miłośnikom tego typu rozrywki, obszerny i różnorodny świat.
Sacred - recenzja grySilent Hill 4: The Room - recenzja gry na PC
recenzja gry8 października 2004
Silent Hill 4: The Room to bardzo porządnie wykonana gra – z ciekawym scenariuszem i kapitalną oprawą audiowizualną. Dla fanów Silent Hill’a to pozycja obowiązkowa. Jednak ci, którzy chcą się przekonać o kunszcie autorów zagrać powinni w część drugą.
Silent Hill 4: The Room - recenzja gry na PCNeed for Speed: Underground 2 - recenzja gry
recenzja gry25 listopada 2004
NFS:U2 to naturalna ewolucja serii – można ją określić kolokwializmem: „więcej mięcha”. Twórcy mocno podrasowali cześć pierwszą, usunęli pewne niedoróbki, dodali to, czego najbardziej graczom brakowało, ulepszyli grafikę oraz dźwięk.
Need for Speed: Underground 2 - recenzja gryPrince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gry
recenzja gry9 grudnia 2004
Książę Persji spoważniał, zmężniał, stał się wulgarny, agresywny i... mroczny. Także mroczne stało się wszystko, co go otacza – świat, wrogowie i ludzie.
Prince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gryMedal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2004
“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gryTOCA Race Driver 2 - recenzja gry
recenzja gry29 czerwca 2004
Niech Was numer przy nazwie nie zmyli, Race Driver 2 to zaraz po TOCA 1, TOCA 2 i TOCA Race Driver (aka: Pro Race Driver, V8 Race Driver oraz DTM Race Driver), czwarta już produkcja z serii znanych gier wyścigowych.
TOCA Race Driver 2 - recenzja gryMortyr 2: For Ever - recenzja gry
recenzja gry7 grudnia 2004
Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.
Mortyr 2: For Ever - recenzja gryGrand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gryColin McRae Rally 2005 - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2004
Ogólnie, CMR 2005 to zapewne najbardziej udana część serii. Zarówno od strony merytorycznej, jak i audio-wizualnej. Grafika jest naprawdę przyjemna, do dźwięku też nie można mieć żadnych zastrzeżeń – rzemiosło na najwyższym poziomie.
Colin McRae Rally 2005 - recenzja gryHalf-Life 2 - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2004
Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.
Half-Life 2 - recenzja gryMenedżer Piłkarski 2004/2005 - recenzja gry
recenzja gry14 października 2004
Cel zbudowania „świata wielkiego sportu” w Managerze Piłkarskim 2004-2005 bynajmniej nie został osiągnięty. Powiem więcej: instalację tej gry porównać można do otwarcia puszki Pandory – jedno wielkie pasmo niepowodzeń i nieszczęść. Klęska totalna.
Menedżer Piłkarski 2004/2005 - recenzja gryWarhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2004
„Warhammer 40,000”. Uniwersum wiecznej wojny, przepełnione z jednej strony najnowocześniejszą techniką, z drugiej zaś – mroczną magią, starożytnymi artefaktami i plugawymi demonami. Uniwersum, w które wkraczasz i Ty.
Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gryPrince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2004
Prince of Persia: The Sands of Time jest czwartą edycją popularnej serii gier zręcznościowych, zapoczątkowanej w 1989 roku za sprawą Jordana Mechnera i firmy wydawniczej Broderbund.
Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja grySilent Hill 3 - recenzja gry
recenzja gry7 stycznia 2004
Trzecia, i jak twierdzą autorzy, najbardziej ambitna część uznanego cyklu horrorów Silent Hill. Pod wieloma względami różni się ona od poprzedniczek, zarówno, jeżeli chodzi o jakość wykonania jak i złożoność fabuły.
Silent Hill 3 - recenzja gryX2 The Threat - recenzja gry
recenzja gry19 marca 2004
Kontynuacja przebojowego symulatora kosmicznego X-Beyond the Frontier, stworzonego przez niemiecką firmę Egosoft. Podobnie jak poprzednio akcja przenosi nas do olbrzymiego wszechświata X, gdzie czekają nas nowe przygody i niebezpieczeństwa.
X2 The Threat - recenzja gryColin McRae Rally 04 - recenzja gry
recenzja gry22 kwietnia 2004
Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych.
Colin McRae Rally 04 - recenzja gryPsi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
Broń w Psi-Ops jest wprawdzie przydatna, ale nie najważniejsza. Tutaj to dochodzimy do kwintesencji gry i źródła jej wysokiej grywalności – mianowicie umiejętności psychicznych naszego bohatera.
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja grySpider-Man 2: The Game - recenzja gry na PC
recenzja gry20 sierpnia 2004
"Spider-Man 2" w wydaniu konsolowym jest grą dobrą. Tymczacem pecetowcy muszą zadowolić się ochłapem rodem z The Fizz Factor, który niemal od razu dostał rekomendację programu dla dzieci.
Spider-Man 2: The Game - recenzja gry na PCBlitzkrieg - recenzja gry
recenzja gry5 kwietnia 2004
Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi...
Blitzkrieg - recenzja gryHomeworld 2 - recenzja gry
recenzja gry9 stycznia 2004
Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji...
Homeworld 2 - recenzja grySoldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry
recenzja gry5 sierpnia 2004
Ekstra pomysły, wzorowe odwzorowanie militariów i pola walki... Engine, na jakim stworzono „Soldiers”, jest fenomenalnym środowiskiem, które pozwala przeżyć w niespotykany dotąd sposób zdarzenia dziejące się na monitorze.
Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gryTerminator 3: War of the Machines - recenzja gry
recenzja gry8 września 2004
„War of the Machines” miał być kolejnym FPS-em z ciekawą warstwą fabularną. W rezultacie skonstruowano wyjątkowo nieudany klon słynnego „Battlefielda 1942”, który ani w single, ani w multiplayerze nie zainteresuje żadnego miłośnika strzelanin.
Terminator 3: War of the Machines - recenzja gryKokomando - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2004
„Kokomando” opowiada historię młodego kogucika, który w wyniku nieprzewidzianego i niepożądanego splotu wydarzeń zostaje zmuszony, by odłożyć młode kurki na potem i zacisnąć skrzydełko na guzonośnych giwerach. Jest to bowiem ze wszech miar gra dla dzieci.
Kokomando - recenzja gryEuropa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2004
„Mroczne Wieki” to strategia czasu rzeczywistego, próbująca wiernie odtworzyć realia Średniowiecza. Myliłby się ten, kto uznałby EU: MW za zwykłego RTS-a. Jest to ogromna i skomplikowana gra, która pozwala wcielić się nam w jednego z władców tamtej epoki.
Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gryBattle Mages - recenzja gry
recenzja gry12 sierpnia 2004
W świecie "Battle Mages" chronionym przed złem mocą Magicznego Kryształu, Ludzie, Krasnoludy i Elfy żyły w zgodzie i wzajemnym poszanowaniu do czasu, gdy w elfiej społeczności pojawił się Czarnoksiężnik nawołujący do powrotu na rodzime ziemie Elfów.
Battle Mages - recenzja gryDoom III - recenzja gry na PC
recenzja gry13 sierpnia 2004
Mega-recenzja jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku i kontynuacji jednej z najbardziej kultowych gier w historii - trzeciej części Dooma.
Doom III - recenzja gry na PC