Popularne recenzje gier strategicznych 17
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Persian Wars - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2002
Persian Wars to strategia czasu rzeczywistego posiadająca wiele interesujących elementów typowych dla gier przygodowych. Jej akcja rozpoczyna się gdy z niebios spada na ziemię Pierścień Króla Salomona, przedmiot kryjący w sobie potężną i niesamowitą moc.
Persian Wars - recenzja gryThe Battleground Collection 1 - recenzja gry
recenzja gry26 lipca 2001
Battleground Collection 1 to pakiet czterech doskonałych gier strategicznych firmy Talonsoft, z których trzy należące do serii Battleground bezpośrednio przedstawiają wydarzenia Wojen Napoleońskich.
The Battleground Collection 1 - recenzja gryCombat Mission 2: Barbarossa to Berlin - recenzja gry
recenzja gry15 listopada 2002
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin to kolejna część wyśmienitej gry strategicznej Combat Mission: Beyond Overlord, która to po swym bardzo cichutkim wydaniu w roku 2000 stała się prawdziwym przełomem w dziedzinie wiernych symulacji pola walki.
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin - recenzja gryCeltic Kings: Rage of War - recenzja gry
recenzja gry17 lutego 2003
Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.
Celtic Kings: Rage of War - recenzja gryNo Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry
recenzja gry23 czerwca 2004
No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900).
No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gryMedieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2004
Przy całej swojej ograniczoności Medieval Lords są dobrą, sympatyczną i grywalną grą. Przyjemność wynikająca z wybudowania i gospodarowania miastem tętniącym życiem nie daje się przecenić.
Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gryAxis & Allies - recenzja gry
recenzja gry12 stycznia 2005
AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).
Axis & Allies - recenzja gryTwierdza Legendy - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2007
Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?
Twierdza Legendy - recenzja gryWarlords: Battlecry III - recenzja gry
recenzja gry1 października 2004
„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.
Warlords: Battlecry III - recenzja gryRobin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gry
recenzja gry10 marca 2003
Robin Hood to kolejna produkcja zespołu Spellbound, twórców bardzo dobrej gry strategicznej osadzonej w realiach dzikiego zachodu - Desperados: Wanted Dead or Alive.
Robin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gryHotel Giant - recenzja gry
recenzja gry6 marca 2003
Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.
Hotel Giant - recenzja gryCultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry
recenzja gry27 sierpnia 2002
Cultures 2: Wrota Asgardu to kolejna część serii opowiadającej o poczynaniach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę...
Cultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gryCesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2003
Cesarz: Narodziny Państwa Środka to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach, podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City...
Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gryFaraon - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Budowanie miast ma już długą tradycję w grach komputerowych. Są oczywiście lepsze i gorsze, ale Pharaoh zalicza się do tej pierwszej grupy.
Faraon - recenzja gryThe Settlers IV - recenzja gry
recenzja gry12 marca 2001
Malutcy osadnicy po raz czwarty weszli do wnętrz naszych komputerów i zaczęli robić niemałe zamieszanie. Co takiego ma w sobie ta gra, że każda jej wersja od razu staje się przebojem? I dlaczego należy przypuszczać, że i czwarta część sukces ten powtórzy?
The Settlers IV - recenzja gryShogun: Total War - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2001
Jest rok 1530. Przez ostatnie 200 lat Japonią rządził szogunat Ashikaga, ze stolicą w Kyoto. Niedawna wojna oninów pokazała, że Ashikaga nie mają już władzy nad wielkimi klanami.Nadszedł czas, by nowy wojownik sięgnął po tytuł Szoguna.Czy będziesz nim ty?
Shogun: Total War - recenzja grySid Meier's Alpha Centauri - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Alpha Centauri nie jest grą zwyczajną, łatwą i możliwą do opisania w paru słowach. Kto jednak lubi klasyczne strategie, ten powinien pokochać ją całym sercem.
Sid Meier's Alpha Centauri - recenzja gryStarship Troopers: Terran Ascendancy - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2000
Zapewne wszyscy pamiętają film pt: Starship Troopers. Firma Blue Tongue Software zgotowała nam miłą niespodziankę w postaci dobrze wizualnie dopracowanej gry RTS opartej na tym tytule.
Starship Troopers: Terran Ascendancy - recenzja grySubmarine Titans - recenzja gry
recenzja gry2 kwietnia 2001
W czasach wszechobecnego trzeciego wymiaru Submarine Titans stanowi niezłą gratkę dla spragnionych dobrej produkcji graczy. Co więcej, szybko się nie znudzi, na co z pewnością wpłynie wysoki poziom trudności oraz możliwość grania trzema stronami.
Submarine Titans - recenzja gryRollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gry
recenzja gry21 lutego 2006
RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! powinien zadowolić wszystkich, którym obcowanie z podstawową wersją gry sprawiało przyjemność. Dodatek nie wniósł rewolucyjnych zmian do rozgrywki, wprowadził natomiast sporą liczbę nowych elementów.
RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gryThe Great Art Race: Wyścig po obrazy mistrzów - recenzja gry
recenzja gry8 października 2008
Udany remake klasycznego hitu zawsze znajdzie swoich zwolenników. Czy jednak tak niszowa i nie pierwszej młodości produkcja jest w stanie zadowolić wszystkich potencjalnych nabywców?
The Great Art Race: Wyścig po obrazy mistrzów - recenzja gryTycoon City: New York - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2006
Tycoon City: New York tak na dobrą sprawę nie jest pełnoprawną strategią ekonomiczną. O posiadane fundusze rzadko kiedy trzeba się martwić – niemniej można przy niej bardzo miło niejeden wieczór spędzić.
Tycoon City: New York - recenzja gryRise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2006
Rise & Fall jest dość oryginalną hybrydą dwóch gatunków: klasycznego, post-age-owego RTS-a oraz gry akcji TPP. Ten międzygatunkowy miks powalony na kolana został przez beznadziejną wręcz mechanikę i interfejs.
Rise & Fall: Civilizations at War - recenzja grySeven Kingdoms: Conquest - recenzja gry
recenzja gry11 września 2008
podejście prezentowane przez twórców Seven Kingdoms: Conquest kojarzy się raczej z powrotem do szalonych rządów Kaliguli niż wspaniałych podbojów Juliusza Cezara.
Seven Kingdoms: Conquest - recenzja gry