92. science fiction
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 92. Najpopularniejsze gry o tematyce science fiction.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Tarr Chronicles: Sign of Ghosts
Symulacje 28 lutego 2007
Tarr Chronicles: Sign of Ghosts to gra reprezentująca gatunek symulacji kosmicznych z elementami RPG, stworzona przez rosyjską firmę developerską, Quazar Studios. Twórcy przyznają, iż kreując unikalne uniwersum oraz silnie zaznaczony wątek fabularny, wzorowali się na „klasykach” takich jak Wing Commander: Prophecy czy Freespace.
A.I.M. Racing
Wyścigi 9 lutego 2007
Racing to podtytuł trzeciej części serii A.I.M. tworzonej przez rosyjskie SkyRiver Studios. Pierwsze dwie odsłony były połączeniem kilku gatunków – gry akcji, przygodówki oraz symulatora, wszystko to zaprawione elementami RPG.
Earth Defense Force 2017
Akcji 14 grudnia 2006
W grze wcielamy się w rolę żołnierza broniącego Ziemi przed inwazją z kosmosu. Uzbrojeni po zęby w najnowsze zdobycze techniki wyruszamy, by mordować kolejnych wrogich przybyszów z innej planety.
Dropship: United Peace Force
Zręcznościowe 18 stycznia 2002
Ciekawa zręcznościówka, z elementami strategii czasu rzeczywistego. Wcielamy się w pilota futurystycznego myśliwca, wykonując niebezpieczne misje na terenie wroga. Możemy też dowodzić jednostkami na polu bitwy.
Starshatter: The Gathering Storm
Symulacje 18 października 2006
Starshatter: The Gathering Storm jest kontynuacją ciekawego połączenia kosmicznego symulatora i strategii czasu rzeczywistego, wydanego w połowie 2004 roku. Na początku zabawy wcielamy się w zwykłego pilota międzyplanetarnego myśliwca lub kapitana niewielkiej fregaty. Jednakże wraz z sukcesami, odnoszonymi w kolejnych misjach, awansujemy w hierarchii.
Coded Arms: Assault
Akcji prace wstrzymane
Coded Arms: Assault jest grą z gatunku FPS, należącą do popularnej serii,. Zgodnie z duchem cyklu, akcję osadzono w cyberprzestrzeni, pełnej przeróżnych niebezpieczeństw.
Spider-Man: Battle for New York
Akcji 14 listopada 2006
Kolejna odsłona przygód niezłomnego Człowieka Pająka ratującego świat. Gra jest przystawką przygotowaną przez firmę Activision dla wszystkich fanów zmagań bohaterów uniwersum Marvela w związku z kolejną, trzecią już częścią filmowej wersji przygód Spider-Mana.
Crimson Tears
Akcji 21 lipca 2004
Crimson Tears to futurystyczna gra akcji z elementami RPG, pochodząca ze stajni Capcom. Akcja tego tytułu przenosi nas w przyszłość, do Tokio A.D. 2049.
Destroy All Humans! 2: Make War Not Love
Przygodowe 17 października 2006
Destroy All Humans! 2: Make War Not Love to sequel znakomitej gry akcji Destroy All Humans!, stawiającej nas w obliczu konfliktu między ludzkością a przybyszami z Kosmosu. Jednak, w przeciwieństwie do większości tego typu sytuacji, tym razem stajemy po stronie Obcych.
Global Agenda
Akcji 1 lutego 2010
Szpiegowsko-taktyczny MMORPG wykorzystujący silnik Unreal Engine 3, którego akcja rozgrywa się na Ziemi w XXII wieku. Jako wytrenowani i wyposażeni w najnowsze gadżety specjalni agenci bierzemy udział w różnorodnych misjach. Walka jest w znacznej części zręcznościowa i polega bardziej na umiejętnościach gracza niż statystykach jego postaci.
Galactic Command: Rise of the Insurgents
Symulacje prace wstrzymane
Galactic Command: Rise of the Insurgents to dzieło programistów firmy 3000AD, odpowiedzialnych za taką klasykę jak Battlecruiser czy Universal Combat. Opisywana gra, podobnie jak wspomniane serie, również podejmuje tematykę symulacji w kosmosie, tym razem jednak postanowiono bardziej pójść w stronę akcji i otrzymaliśmy produkt podobny do cyklu Freespace.
Arena Wars Reloaded
Strategiczne 22 czerwca 2007
Arena Wars Reloaded to druga część opracowanej przez studio exDream Entertainment i wydanej w 2004 roku gry Arena Wars, która łączy w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz dynamicznej strzelaniny. Produkcja zachowała większość zasad rozgrywki znanych z poprzedniej odsłony, a główne zmiany developerzy poczynili w warstwie wizualnej i silniku gry.
Aegis Wing
Zręcznościowe 16 maja 2007
Aegis Wing to strzelanina, rozgrywana w przestrzeni kosmicznej i wzorowana na takich klasycznych tytułach, jak Defender, Giga Wing czy Raiden.
Star Wars: Jedi Starfighter
Akcji 10 marca 2002
Kontynuacja gry "Star Wars: Starfighter". Po raz kolejny mamy do czynienia z niezbyt skomplikowanym symulatorem kosmicznym, tym razem nawiązującym do drugiego epizodu "Gwiezdnych Wojen". Do rozegrania 15 głównych misji.
Star Wars: Super Bombad Racing
Wyścigi 23 kwietnia 2001
Zwariowane wyścigi gokartów, wyraźnie wzorowane na kultowej serii "Mario Kart". Za sterami malutkich samochodzików zasiadają najsłynniejsze postaci z "Gwiezdnych Wojen".
Star Wars Starfighter: Special Edition
Zręcznościowe 26 listopada 2001
Ulepszona wersja gry, która początkowo ukazała się na konsolę PlayStation 2. Zasiadamy za sterami statku kosmicznego, wykonując niebezpieczne misje. Wersja na Xbox'a posiada ponadto poszerzony tryb multiplayer.
Star Wars: Flight of the Falcon
Akcji 18 listopada 2003
Dynamiczna i zarazem niezbyt skomplikowana strzelanka, w której zasiadamy między innymi za sterami tytułowego myśliwca Millenium Falcon. Bierzemy udział w najsłynniejszych bitwach czwartego epizodu "Gwiezdnych wojen".
Ex Zeus
Zręcznościowe 10 lutego 2006
Ex Zeus jest stworzoną przez Hyper-Devbox, a wydaną przez Metro3D strzelaniną 3D z udziałem wielkich robotów. Gra pierwotnie pojawiła się na automatach arcade, a dopiero kilka lat później twórcy postanowili przenieść ją na konsolę PlayStation 2.
Jumpgate: Evolution
Symulacje prace wstrzymane
Jumpgate: Evolution to kosmiczna gra MMO, osadzona w realiach świata Jumpgate, dobrze znanego graczom, którzy mieli okazję bliższego bądź dalszego zapoznania się z wydanym w 2001 roku poprzednikiem omawianej pozycji, grą Jumpgate: The Reconstruction Initiative.
Aces of the Galaxy
Akcji 10 czerwca 2008
Klasycznie zrealizowana strzelanina, w której przejmujemy kontrolę nad wieżyczką strzelniczą futurystycznego myśliwca. Likwidujemy jednostki wroga, pokonując ponad dwadzieścia etapów.
Final Fantasy XII: Revenant Wings
RPG 20 listopada 2007
Kontynuacja opowieści przedstawionej w grze "Final Fantasy XII". "Revenant Wings" łączy w sobie elementy jRPG-a oraz prostej strategii czasu rzeczywistego.
Evochron Renegades
Symulacje 28 września 2007
Evochron Renegades to rozbudowany, trójwymiarowy symulator statków kosmicznych, stworzony przez niezależne, specjalizujące się w tym gatunku, studio developerskie StarWraith 3D Games.
Star Trek: Conquest
Strategiczne 20 listopada 2007
Połączenie prostej gry akcji oraz strategii turowej, rozgrywane w uniwersum Star Trek. Przejmujemy kontrolę nad jedną z sześciu różnych ras, dążąc do całkowitej dominacji nad galaktyką.
Galactic Civilizations II: Twilight of the Arnor
Strategiczne 30 kwietnia 2008
Drugi oficjalny dodatek do gry Galactic Civilizations II: Władcy Strachu. Produkt ten oferuje między innymi więcej statków, broni i możliwości defensywnych, a także rozszerzone możliwości edycji statków kosmicznych.