Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

20. Gry Logiczne PC Windows

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 20. Najpopularniejsze gry z gatunku logiczne na platformę PC.

Gry logiczne. Gatunek gier, w których nadrzędnym celem jest rozwiązywanie zagadek logicznych. Zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w szczątkowej formie. Rozwiązanie zagadek wymaga logicznego myślenia, strategii, umiejętności rozpoznawania schematów i spostrzegawczości.

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry logiczne
Deep Fritz 8
Deep Fritz 8

Logiczne 11 kwietnia 2003

Kolejna wersja bardzo znanego programu szachowego, ta sama, z którą zmierzył się w 2003 roku Garry Kasparov (pojedynek ten zakończył się remisem 2:2).

Cartoon Maker 2: Zróbmy Film
Cartoon Maker 2: Zróbmy Film

Logiczne 20 listopada 2003

Sequel Cartoon Makera, bardzo udanego, przeznaczonego dla dzieci, programu do robienia prostych filmów animowanych. W porównaniu z poprzedniczką ta część oferuje nowe zestawy teł, postaci, obiektów, dźwięków i muzyki, itd.

Matma II: Przygody w Cyfrolandii
Matma II: Przygody w Cyfrolandii

Logiczne 26 lutego 2001

Gra edukacyjna dla dzieci, dzięki której poznają one w formie zabawy przebogaty świat maetematyki i cztery podstawowe działąnia arytmetyczne.

Disney's Aladdin Chess Adventures
Disney's Aladdin Chess Adventures

Logiczne 5 października 2004

Disney's Aladdin Chess Adventures jest komputerową grą szachową, powstałą na kanwie popularnych filmów animowanych z arabskim awanturnikiem w roli głównej, przygotowanych przez wytwórnię Walta Disney'a. Na ekranie oglądamy więc wiele znajomych osób – oprócz Aladyna m.in. Dżin, Księżniczka Jasmine oraz Wezyr Jafar i małpka Abu.

Dark Signs
Dark Signs

Logiczne 4 stycznia 2003

„Dark Sings” jest tytułem o tematyce zbliżonej do takich tytułów jak „Uplink” czy „BS Hacker”. Gracz może wcielić się w jedną z dwóch postaci: hakera lub crackera.

Lemmings 2: The Tribes
Lemmings 2: The Tribes

Logiczne 21 lipca 1993

Kolejna gra ze słynnej serii Lemmings, znacznie rozbudowana w stosunku do pierwowzoru. Głównym zadaniem gracza jest zdobycie dwunastu części potężnego talizmanu, które zostały rozrzucone po całej krainie.

The Lemmings Chronicles
The Lemmings Chronicles

Logiczne 6 kwietnia 1994

Próba stworzenia czegoś nowego z oklepanego już nieco tematu. Lemingi przeżyły metamorfozę wizualną, ponadto zabrano im dotychczasowe umiejętności a wprowadzono elementy charakterystyczne dla gier przygodowych, np. podnoszenie przedmiotów i wykorzystywanie ich w określonym miejscu.

Digital Warriors
Digital Warriors

Logiczne 15 lutego 1994

Digital Warriors nawiązują do idei Wojen Rdzeniowych (ang. Core Wars), czyli rozgrywanych w wydzielonym obszarze pamięci pojedynków programów. Tutaj jednak nie mamy już do czynienia z tak wysokim poziomem abstrakcji, gdyż walki odbywają się na bardziej przyjaznych oku arenach, a toczą je ze sobą programowalne czołgi.

Bombuzal
Bombuzal

Logiczne 20 czerwca 1989

Opracowana przez zespół Image Works (m.in. Predator 2) gra logiczna, której głównym bohaterem jest tytułowy stworek. Jego zadanie wydaje się teoretycznie proste: na małych wysepkach znajdują się bomby, które należy wysadzić w powietrze, jednocześnie utrzymując się przy życiu. W praktyce wygląda to o wiele bardziej skomplikowanie...

Atomix
Atomix

Logiczne 10 listopada 1990

Skomplikowane w budowie labirynty kryją atomy popularnych pierwiastków, z których trzeba ułożyć określone z góry związki chemiczne, np. wodę, czy metan. Tak w wielkim skrócie przedstawiają się założenia produktu firmy SoftTouch o nazwie Atomix – wymagającej gry logicznej, próbującej połączyć rozrywkę z edukacją.

Snoopy's Game Club
Snoopy's Game Club

Logiczne 12 września 1992

Opracowany w 1992 roku przez firmę Accolade program Snoopy’s Game Club to zestaw trzech gier logicznych, który skierowany jest do najmłodszych użytkowników. Produkt pełni rolę edukacyjną, pozwalając dzieciom na rozwiązywanie prostych łamigłówek.

Beat Up A Millionaire 2
Beat Up A Millionaire 2

Logiczne 5 kwietnia 2002

Beat Up A Millionaire 2 to druga edycja przebojowej parodii znanego teleturnieju zawierająca całkiem nowe pytania. Gracze odpowiadają na pytania z różnych dziedzin wiedzy (geografia, przyroda) i kultury masowej (telewizja, gry komputerowe).

The 3D Gamemaker
The 3D Gamemaker

Logiczne 21 września 2001

Łatwe w użyciu narzędzie dla tych, którzy chcą przekonać się, jak w prosty sposób można stworzyć własna grę. Program odznacza się niesamowitą prostotą obsługi oraz bardzo dużą bazą gotowych modeli i elementów z których można stworzyć wiele całkowicie odmiennych i widowiskowych gier.

Klub Zabaw Przedszkolaka: Lis i Niedźwiedź
Klub Zabaw Przedszkolaka: Lis i Niedźwiedź

Logiczne 19 lipca 2007

Kolejna produkcja przygotowana przez firmę Aidem Media z myślą o najmłodszych. Gra została dostosowana do poziomu intelektualnego dziecka w wieku 4-8 lat i zawiera pięć zabaw wspomagających tok edukacji przedszkolnej, stymulujących rozwój umysłowy oraz twórcze myślenie, ćwiczących pamięć, spostrzegawczość i refleks.

Bolek i Lolek: Moje pierwsze studio plastyczne
Bolek i Lolek: Moje pierwsze studio plastyczne

Logiczne 19 lipca 2007

Bolek i Lolek: Moje pierwsze studio plastyczne to kolejna gra edukacyjna przygotowana przez firmę Aidem Media z myślą o młodych użytkownikach komputerów, w której dzieciom towarzyszą dwaj sympatyczni, dobrze znani, tytułowi bohaterowie.

Gabi Uczy: Literki
Gabi Uczy: Literki

Logiczne 23 września 2003

Gabi Uczy: Literki to kolejny program edukacyjny dla dzieci w wieku od 3 do 7 lat, z wesołą mrówką Gabi w roli gospodarza. Dzięki tej produkcji maluchy uczą się liter, całego abecadła, a także poznają brzmienie i zapis głosek oraz prostych słów.

Chris Moneymaker's World Poker Championship
Chris Moneymaker's World Poker Championship

Logiczne 5 kwietnia 2005

Symulacja kilku różnych odmian tytułowego pokera. Gwiazdą programu jest tytułowy zawodnik i zarazem triumfator jednego z prestiżowych turniejów pokerowych z cyklu World Poker Tour.

Kubusiowe Przedszkole Średniaki
Kubusiowe Przedszkole Średniaki

Logiczne 19 maja 2004

Druga gra edukacyjna z serii „Kubusiowe przedszkole”, przeznaczona jak sam tytuł wskazuje do „średniaków”, czyli dzieci od 5 lat.

Kubusiowe Przedszkole Starszaki
Kubusiowe Przedszkole Starszaki

Logiczne 19 kwietnia 2004

„Kubusiowe przedszkole Starszaki” to trzecia gra z nowej serii gier Dinsney Interactive, przeprowadzającej dziecko przez kolejne etapy rozwoju.

Gdzie jest Nemo: Ucz się z Nemo
Gdzie jest Nemo: Ucz się z Nemo

Logiczne 5 października 2005

Gdzie jest Nemo: Ucz się Nemo to kolejny produkt nawiązujący bezpośrednio do przebojowego filmu animowanego pt. Finding Nemo (Gdzie jest Nemo), za którego powstanie odpowiada wytwórnia Walt Disney Pictures oraz studio Pixar.

Zabawy z językiem angielskim: Przygody koguta
Zabawy z językiem angielskim: Przygody koguta

Logiczne 3 września 2008

Przygody Koguta to drugi program z serii gier edukacyjnych o wspólnym tytule Zabawy z językiem angielskim, przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Tak jak w pierwszej odsłonie, tak i tutaj maluchy bawiąc się poznają otaczający je świat w języku angielskim.

Myszka Miki: Naukowe potyczki z duchami
Myszka Miki: Naukowe potyczki z duchami

Logiczne 18 sierpnia 2006

Myszka Miki: Naukowe potyczki z duchami to kolejny program z serii o nazwie Disney Edukacja, przygotowany z myślą o dzieciach w wieku od 7 lat. Tym razem młodzi użytkownicy komputerów, wraz z Myszką Miki i jego przyjaciółmi (Mini, Donaldem, Goofym, Pluto), trafiają do domu, w którym straszy.

Matematyka na Dzikim Zachodzie
Matematyka na Dzikim Zachodzie

Logiczne 23 grudnia 2004

Matematyka na Dzikim Zachodzie jest programem, kończącym największy koszmar sporej grupy uczniów szkoły podstawowej, jakim jest brak zrozumienia zasad rządzących światem matematyki. Gra przenosi użytkownika w sam środek ostrego konfliktu na linii kowboje i Indianie.

Zwariowany Czarodziej II: Porwanie Harolda
Zwariowany Czarodziej II: Porwanie Harolda

Logiczne 15 września 2000

Druga część przygód Danne'go, który wraz z przyjaciółmi, muchą Florą i myszą Doną, musi powstrzymać swego wuja czarodzieja przed zwariowanym pomysłem transformacji ogrodowych zwierząt.