Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Layers of Fear 2 - poradnik do gry

Layers of Fear 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prolog i pierwsza wizyta w kajucie bohatera | Solucja Layers of Fear 2 Layers of Fear 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 maja 2019

Na tej stronie poradnika do gry Layers of Fear 2 opisujemy sam początek przygody - prolog oraz pierwszą wizytę (spośród kilku na przestrzeni całej gry) w kajucie należącej do głównego bohatera. Nie rozwiązuje się tu jeszcze żadnych zagadek, ale możesz już obejrzeć wiele interaktywnych przedmiotów.

Prolog gry jest bardzo krótki - Prolog i pierwsza wizyta w kajucie bohatera | Solucja Layers of Fear 2 - Layers of Fear 2 - poradnik do gry

Prolog gry jest bardzo krótki. Podążaj kolejnymi korytarzami statku i otwieraj po drodze interaktywne drzwi (zamknięte drzwi oznaczane są ikoną kłódki). Dotrzesz do miejsca wyświetlenia krótkiej scenki. Zostaniesz wkrótce przeniesiony do kajuty bohatera.

Rozejrzyj się najpierw po całym dolnym poziomie kajuty - Prolog i pierwsza wizyta w kajucie bohatera | Solucja Layers of Fear 2 - Layers of Fear 2 - poradnik do gry

Rozejrzyj się najpierw po całym dolnym poziomie kajuty. Możesz obrócić tablicę żeby odczytać obie wiadomości. Na biurku leży telegram (Daily Dispatch Telegram). Na walizce leży notatka. Obok fonografu leży taśma numer 1, którą możesz umieścić w urządzeniu i odsłuchać nagrania. W łazience nie odnajdziesz nic ciekawego poza kilkoma interaktywnymi zaworami.

Na górny poziom kajuty prowadzi wąska drabina - Prolog i pierwsza wizyta w kajucie bohatera | Solucja Layers of Fear 2 - Layers of Fear 2 - poradnik do gry

Na górny poziom kajuty prowadzi wąska drabina. Możesz spojrzeć przez lunetę - gra pozwala rozglądać się na boki i przybliżać obraz. W kolejnych aktach będą pojawiały się dryfujące obiekty, które będzie można dostrzegać i "wyławiać". Z aktywnościami tymi powiązane są trofea Rybak i Król Rybak.

Przejdź do pomieszczenia z projektorem. Przeczytaj notatkę przyczepioną do lustra. Otwórz pojemnik z taśmą. Zabierz taśmę, zwróć się w stronę projektora i umieść ją w nim. Załącz następnie projektor żeby wyświetlić pierwszy film. Możesz już wyjść z pomieszczenia i rozpocząć eksplorację statku.