Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2017Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2017 roku.

Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?

Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?

zapowiedź gry4 marca 2017

Twórcy Don’t Starve wracają do korzeni i walki o przetrwanie. Tym razem jednak za sprawą Oxygen Not Included znany producent rzuca wyzwanie grze RimWorld w budowaniu najlepszej kolonii.

Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?
Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony

zapowiedź gry20 grudnia 2017

Życie na wirtualnej farmie to nie tylko ciężka harówka od świtu do zmierzchu – znajdzie się tu także czas na zawieranie znajomości, sąsiedzką pomoc i budowanie swojej reputacji. Najdobitniej pokazuje to Farmer’s Dynasty.

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony
Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji

Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji

zapowiedź gry9 stycznia 2017

Revelation Online zapowiada się, jako jeden z największych tytułów MMORPG tego roku. Niestety, po zapoznaniu się z nim z ramach beta-testów jesteśmy sceptyczni – dzieło studia NetEase raczej hitem nie będzie.

Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji
Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…

Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…

zapowiedź gry19 stycznia 2017

Na niecały miesiąc przed wyznaczoną na 14 lutego premierą testowaliśmy przez ponad dwie godziny Sniper Elite 4. To bezpieczna kontynuacja, która mimo kulejącej sztucznej inteligencji i braku poważniejszych zmian w mechanice spodoba się fanom serii.

Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…
Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie

Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie

zapowiedź gry23 stycznia 2017

Mieliśmy okazję przetestować grę Torment: Tides of Numenera na miesiąc przed jej premierą. Przedstawiamy trzy największe atuty tego RPG... i trzy mankamenty, które kładą się cieniem na magnum opus inXile Entertainment.

Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie
Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat

Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat

zapowiedź gry24 stycznia 2017

Polscy gracze nadchodzący NiOh kojarzą głównie z blondwłosym bohaterem, zaskakująco podobnym do wiedźmina Geralta. To jednak detal – sama gra zapowiada się szalenie ciekawie i każdy miłośnik serii Dark Souls powinien mieć ją na radarze.

Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat
Nowości w Gwincie – Nilfgaard nie bierze jeńców, a kampanie powstaną w oparciu o książki

Nowości w Gwincie – Nilfgaard nie bierze jeńców, a kampanie powstaną w oparciu o książki

zapowiedź gry30 stycznia 2017

6 lutego Gwint zostanie wzbogacony o piątą frakcję – Nilfgaard. Przetestowaliśmy już Cesarstwo i jesteśmy zaintrygowani elementem świeżości, który talia wprowadza do karcianki studia CD Projekt RED. Mamy też trochę wieści o kampaniach fabularnych.

Nowości w Gwincie – Nilfgaard nie bierze jeńców, a kampanie powstaną w oparciu o książki
Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów

Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów

zapowiedź gry6 lutego 2017

Firma znana z MMO bierze się za survival. Czy Conan Exiles może podskoczyć dotychczasowym królom gatunku, czyli grom Rust i ARK?

Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów
Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach

Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach

zapowiedź gry8 lutego 2017

Days of War próbuje przywrócić blask drugowojennym strzelankom, ale na razie oferuje zbyt mało, byśmy ponownie dali się oczarować szturmem na plażę Omaha.

Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach
Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka

Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka

zapowiedź gry15 lutego 2017

Zmienianie się w kubek, przeciwnicy-krzesła i karabin na klej. Przy tylu na pozór idiotycznych pomysłach aż trudno uwierzyć, jak fenomenalnym doświadczeniem jest gra w Preya.

Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

zapowiedź gry17 lutego 2017

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji

Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji

zapowiedź gry23 lutego 2017

Spędziwszy trzy godziny z grą Mass Effect: Andromeda, możemy wreszcie udzielić odpowiedzi na pytanie: czy to coś więcej niż Dragon Age: Inkwizycja w kosmosie? Wprawdzie oba tytuły wiele łączy, ale to wciąż stary, dobry Mass Effect.

Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji
Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

zapowiedź gry24 lutego 2017

Czym jest nowa produkcja studia The Farm 51? Po trzygodzinnej sesji z grą Get Even tak naprawdę nadal niewiele można o niej powiedzieć z pełnym przekonaniem. To produkcja z pogranicza kilku gatunków.

Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii
Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?

Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?

zapowiedź gry9 marca 2017

92% pozytywnych ocen na Steamie o czymś świadczy. Northgard to udany Early Access, który zapowiada świetną grę dla miłośników strategii ekonomicznych.

Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?
Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku

Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku

zapowiedź gry25 marca 2017

W sequelu sieciowej strzelanki Rising Storm rozgrywają się aż dwie wojny. Ta pierwsza w Wietnamie – zgodna z tytułem. W drugiej zaś świetnie wykreowany klimat walczy z archaiczną warstwą techniczną.

Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku
Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?

Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?

zapowiedź gry31 marca 2017

PlayerUnknown’s Battlegrounds to trzecie podejście twórcy gatunku battle royale do tego tematu – tym razem miał on w końcu stworzyć grę, o jakiej zawsze marzył. Czy rzeczywiście do trzech razy sztuka?

Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?
Graliśmy w Little Nightmares – strach ma wielkie oczy w dziecięcym koszmarze

Graliśmy w Little Nightmares – strach ma wielkie oczy w dziecięcym koszmarze

zapowiedź gry7 kwietnia 2017

O Little Nightmares, niepokojącej platformówce Tarsier Studios, robi się coraz głośniej. Po pierwszym kontakcie można zaryzykować stwierdzenie, że gra przekroczy nasze oczekiwania.

Graliśmy w Little Nightmares – strach ma wielkie oczy w dziecięcym koszmarze
Graliśmy w The Surge – futurystyczne Dark Souls zapowiada się nieźle

Graliśmy w The Surge – futurystyczne Dark Souls zapowiada się nieźle

zapowiedź gry10 kwietnia 2017

Współautorzy Lords of the Fallen raz jeszcze proponują swoją wariację na temat Dark Souls. Czy utrzymane w klimatach science fiction The Surge zdobędzie serca fanów gatunku tak, jak niedawno zrobił to NiOh? Po dwóch godzinach z grą mamy wstępną odpowiedź.

Graliśmy w The Surge – futurystyczne Dark Souls zapowiada się nieźle
Graliśmy w Syberię 3 – zapowiada się udany powrót klasyki

Graliśmy w Syberię 3 – zapowiada się udany powrót klasyki

zapowiedź gry11 kwietnia 2017

Po trzynastu latach nieobecności Kate Walker powraca w długo wyczekiwanej Syberii 3. I wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że niesamowity świat stworzony przez Benoita Sokala i spółkę znowu wciągnie nas bez reszty.

Graliśmy w Syberię 3 – zapowiada się udany powrót klasyki
Frostpunk – survival w epoce pary i lodu od twórców This War of Mine

Frostpunk – survival w epoce pary i lodu od twórców This War of Mine

zapowiedź gry11 kwietnia 2017

Polskie 11 bit studios zasłynęło świetnym This War of Mine. Kolejne dzieło ekipy, czyli Frostpunk, wpisze się w jej tradycję tworzenia ambitnych gier – tym razem przeniesiemy się do steampunkowej epoki lodu i pary, w której ludzkość mierzy się z mrozem.

Frostpunk – survival w epoce pary i lodu od twórców This War of Mine
Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią

Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią

zapowiedź gry16 kwietnia 2017

Pojechaliśmy na imprezę Star Wars Celebration do Orlando, żeby zobaczyć strzelankę Star Wars Battlefront II. Oto wszystko, co wiemy o nadchodzącym Battlefieldzie w kosmosie!

Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią
Graliśmy w Gran Turismo Sport – król wyścigów goni konkurentów

Graliśmy w Gran Turismo Sport – król wyścigów goni konkurentów

zapowiedź gry22 kwietnia 2017

Gran Turismo Sport po długiej przerwie przygotowuje się do wyjazdu z pit-stopu. Tym razem nie będzie to opasła encyklopedia z tysiącem samochodów, a tytuł nastawiony na grę wieloosobową, który w wersji beta pokazał kilka kontrowersyjnych rozwiązań.

Graliśmy w Gran Turismo Sport – król wyścigów goni konkurentów
The Elder Scrolls Online: Morrowind – sieciowa wycieczka po Vvardenfell

The Elder Scrolls Online: Morrowind – sieciowa wycieczka po Vvardenfell

zapowiedź gry28 kwietnia 2017

Najnowsze rozszerzenie do The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited zadebiutuje 6 czerwca. Zaoferuje nową wyspę, klasę oraz tryb PvP. Nie zabraknie również sporego pakietu nostalgii. Przekonajmy się zatem, czy Morrowind jest wart wydania 40 dolarów.

The Elder Scrolls Online: Morrowind – sieciowa wycieczka po Vvardenfell
Pillars of Eternity II – rewolucja na miarę Baldur’s Gate II w gatunku RPG?

Pillars of Eternity II – rewolucja na miarę Baldur’s Gate II w gatunku RPG?

zapowiedź gry11 maja 2017

Pillars of Eternity II zapowiada się na grę w każdym calu większą i lepszą od swojej poprzedniczki. Czyżby Obsidian Entertainment miało dokonać takiego przeskoku, jaki przed laty był dziełem BioWare, gdy Baldur’s Gate II następował po Baldur’s Gate?

Pillars of Eternity II – rewolucja na miarę Baldur’s Gate II w gatunku RPG?
Testujemy grę Quake Champions – fragowanie prawie jak w 1999 roku

Testujemy grę Quake Champions – fragowanie prawie jak w 1999 roku

zapowiedź gry15 maja 2017

Studio id Software nie popisało się multiplayerem w Doomie, ale dostało szansę naprawienia błędów w Quake Champions. Czy zrobiło prawdziwie oldskulową sieciową strzelankę, godną postawienia jej obok klasyki? Owszem – o ile połata grę do premiery.

Testujemy grę Quake Champions – fragowanie prawie jak w 1999 roku
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła

zapowiedź gry22 maja 2017

Pierwszy tytuł studia Monolith Productions w świecie Władcy Pierścieni byłby grą tylko poprawną, gdyby nie jeden unikatowy element – system Nemezis. Autorzy świetnie zdawali sobie z tego sprawę i w sequelu znacznie rozbudowali tę mechanikę.

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła
Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start

Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start

zapowiedź gry23 maja 2017

Druga część Destiny celuje bardziej w nowych graczy, niż w starych weteranów, którzy i tak czekają na każdą dodatkową zawartość w ich ulubionym uniwersum.

Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start
Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

zapowiedź gry1 czerwca 2017

Wzorem dla studia Piranha Bytes przy tworzeniu Elexa są ponoć pierwsze odsłony serii Gothic. Faktycznie, projekt świata i model rozgrywki zdradzają pewne podobieństwa. Niestety, to samo można powiedzieć o prehistorycznej technologii...

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?
Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji

Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji

zapowiedź gry13 czerwca 2017

Zmieszana, acz nie wstrząśnięta – taka ma być nowa FIFA od EA Sports. Zamiast rewolucji twórcy stawiają tym razem na harmonijny rozwój, chociaż nowe rozwiązania znajdziemy tak naprawdę w każdym aspekcie tej gry.

Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji
Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu

Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu

zapowiedź gry13 czerwca 2017

Oto jest! Nowa odsłona serii Assassin's Creed zabierze nas w podróż w czasie: odwiedzimy starożytny Egipt, wdrapiemy się na piramidy, a na koniec powalczymy w stylu znanym z… Wiedźmina 3. Na targach E3 graliśmy w Assassin’s Creed: Origins.

Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu