Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

AI / sztuczna inteligencja - sprzęt i technologie (5)

DayZ - film z rozgrywką ujawnia m.in. nowe informacje o sztucznej inteligencji
DayZ - film z rozgrywką ujawnia m.in. nowe informacje o sztucznej inteligencji

Marcin Skierski, 8 września 2013, 13:40

Nowy dziennik dewelopera dotyczący gry DayZ ujawnia nowe informacje m.in. na temat sztucznej inteligencji, optymalizacji i niszczącego się uzbrojenia. Przy okazji jest to kolejna okazja do zobaczenia samodzielnej wersji DayZ w akcji.

FIFA 14 na PlayStation 4 i Xboksie One z lepszą SI oraz grafiką w 1080p
FIFA 14 na PlayStation 4 i Xboksie One z lepszą SI oraz grafiką w 1080p

Marcin Skierski, 29 sierpnia 2013, 11:00

David Rutter ze studia EA Sports opowiedział serwisowi Eurogamer o różnicach w grze FIFA 14 pomiędzy wersjami na obecną i nadchodzącą generację konsol. Przyszli posiadacze PlayStation 4 oraz Xboksa One mogą liczyć przede wszystkim na oprawę graficzną w rozdzielczości 1080p, lepiej wyglądających i reagujących kibiców, a także usprawnioną sztuczną inteligencję zawodników.

Czego oczekujemy od sztucznej inteligencji w grach?
Czego oczekujemy od sztucznej inteligencji w grach?

Marcin Tomkowiak, 27 maja 2013, 12:29

Często narzekamy na sztuczną inteligencję w grach. Jednym razem otrzymujemy odpowiednie złudzenie rzeczywistości, innym jej brakuje, okazuje się po prostu tak głupia, że aż boli, naprawdę boli. Jednak jak inteligentna powinna być sztuczna inteligencja w grach?

Borderlands 2 - 200-300 przeciwników sprytniejszych niż w pierwowzorze
Borderlands 2 - 200-300 przeciwników sprytniejszych niż w pierwowzorze

Marcin Skierski, 28 lipca 2012, 12:45

W grze Borderlands 2 znajdziemy w sumie 200-300 wariacji przeciwników, którzy mają charakteryzować się lepszą sztuczną inteligencją niż w pierwszej części. Serwis Joystiq opublikował screeny i grafiki koncepcyjne przedstawiające niektórych adwersarzy.

Projekt Curiosity Petera Molyneux będzie posiadał DLC o wartości 78 tys. dolarów
Projekt Curiosity Petera Molyneux będzie posiadał DLC o wartości 78 tys. dolarów

Grzegorz Ferenc, 8 czerwca 2012, 10:17

Peter Molyneux, legenda branży gier, ujawnił kolejne ciekawe informacje na temat pierwszego z 22 projektów tworzonych przez studio 22 Cans. Najbardziej godne uwagi są: warte 78 tys. wirtualne diamentowe dłuto w formie dodatku DLC oraz plany stworzenia gry z zaawansowaną sztuczną inteligencją.