5. Japonia
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 5. Najpopularniejsze gry o tematyce Japonia.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Reborn
RPG prace wstrzymane
Trzecioosobowy RPG akcji niezależnego studia Elemental-Labs. Reborn osadzone jest w cyberpunkowej wersji Japonii z roku 2188. Protagonistą gry jest Musashi Miyamoto, futurystyczny odpowiednik słynnego mistrza miecza, a jego głównym przeciwnikiem - korporacja Nexus Roku, której przywódczyni usiłuje uwolnić pradawnego demona.
Samurai Shodown
Bijatyki 25 czerwca 2019
Bijatyka będąca rebootem słynnej serii stworzonej przez firmę SNK. W Samurai Shodown gracze wcielają się w tytułowych japońskich wojowników, a rozgrywka polega na toczeniu widowiskowych starć na arenie.
BanG Dream! Girls Band Party!
Zręcznościowe 4 kwietnia 2018
Funkcjonujące w modelu free-to-play połączenie klasycznej gry muzyczno-rytmicznej z produkcją typu visual novel, w którym śledzimy losy kilkunastu uczennic japońskich szkół średnich, rozpoczynających karierę muzyczną w amatorskich zespołach rockowo-popowych. Tytuł oferuje dziesiątki oryginalnych utworów muzycznych, a także coverów popularnych piosenek z anime.
Love Live! School Idol Festival
Zręcznościowe 11 maja 2014
Klasyczna gra muzyczno-rytmiczna z elementami przygodowymi, która oparta jest na seriach anime Love Live! i Love Live! Sunshine!!. Gracze śledzą losy japońskich licealistek. Zakładają one duży zespół popowy, by uratować swoją szkołę, której grozi zamknięcie. Tytuł oferuje w sumie ponad sto oryginalnych piosenek.
Ninja Village
Strategiczne 25 marca 2013
Ninja Village to strategia osadzona w XVI-wiecznej Japonii. Gracz zarządza tytułową wioską wojowników ninja. Jego zadaniem jest rozwój ekonomiczny osady, co pozwala fundować szkolenie i wyposażanie armii, którą wykorzystujemy następnie do podboju zbuntowanych prowincji.