20. Gry Bijatyki
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 20. Najpopularniejsze gry z gatunku bijatyki.
Bijatyki. Gatunek gier, w którym kontrolowana przez gracza postać walczy z przeciwnikiem na wydzielonej arenie lub ringu. Gracz ma do dyspozycji gamę podstawowych ciosów, a bardziej skomplikowane kombinacje i ataki specjalne combo wykonywane są po wciśnięciu odpowiedniej sekwencji klawiszy.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
King of Fighters: Maximum Impact - Maniax
Bijatyki 15 czerwca 2005
King of Fighters: Maximum Impact - Maniax to xboksowa wersja trójwymiarowego debiutu w serii efektownych bijatyk. Wcielamy się w jednego z dobrze nam znanych wojowników bądź wybieramy którąś z nowych postaci i walczymy w jednym z pięciu trybów.
Spikeout: Battle Street
Bijatyki 29 marca 2005
Spikeout: Battle Street należy do gatunku tzw. chodzonych bijatyk i jest konsolową konwersją gry z automatów o identycznej nazwie. Program oferuje przede wszystkim szybką, bezkompromisową rozrywkę oraz kompleksowy tryb gry wieloosobowej.
King of Fighters: Maximum Impact 2
Bijatyki 28 kwietnia 2006
King of Fighters 2006 (alias King of Fighters: Maximum Impact 2) to sequel głośnego tytułu z przełomu 2004 i 2005 roku. Jest to zarazem kolejna gra z popularnej serii bijatyk, mającej swój początek w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku.
Fatal Fury Special
Bijatyki 5 września 2007
Fatal Fury Special to klasyczna bijatyka firmy SNK, która święciła triumfy w okolicach roku 1993, kiedy to pojawiła się na automatach i konsoli NeoGeo. Pojedynki toczymy w dwuwymiarowej scenerii, wykonując różnorodne kombinacje ciosów. Program swego czasu starał się być konkurencją dla głośnej serii Street Fighter.
Naruto: Ultimate Ninja Heroes 2 - The Phantom Fortress
Bijatyki 24 czerwca 2008
Kontynuacja wydanej na konsolkach PSP pobocznej odsłony cyklu bijatyk Naruto, stworzonej na podstawie popularnej mangi i anime autorstwa Masashiego Kishimoto. Gra opracowana przez japońskie studio Cyberconnect 2 opowiada o kolejnych przygodach nastoletniego wojownika ninja, noszącego w swym ciele zapieczętowaną duszę Lisiego Demona.
Guilty Gear XX Accent Core
Bijatyki 30 maja 2007
Kolejna odsłona popularnej serii dwuwymiarowych bijatyk, stworzonej przez japońskie studio Arc System Works. Tytuł jest rozszerzoną wersją gry Guilty Gear XX, która ukazała się w 2002 roku na konsoli PlayStation 2.
KwonHo
Bijatyki 31 maja 2007
KwonHo to trójwymiarowa bijatyka, stworzona przez studio NHN Games z myślą o rozgrywkach sieciowych. Treścią produktu są potyczki wirtualnych wojowników, korzystających ze wschodnich sztuk walki.
Naruto: Clash of Ninja Revolution 2
Bijatyki 21 października 2008
Następna odsłona popularnego cyklu trójwymiarowych bijatyk studia Tomy, opartych na motywach popularnej mangi i anime Masashiego Kishimoto. Fabuła Naruto: Clash of Ninja Revolution 2 składa się z ponad 20 misji, z których część wzorowana jest na wydarzeniach z serialu TV, jednak niektóre przygotowane zostały specjalnie na potrzeby gry.
Metal Combat
Bijatyki 26 grudnia 2006
Metal Combat to wyprodukowana przez zespół deweloperski Solar Studios zręcznościowa bijatyka. Akcja gry osadzona została na radioaktywnym wysypisku, na którym walki toczą m.in. mutanty, zombie, szkielety i roboty. Twórcy wykorzystali autorski silnik SubaZ, odznaczający się dużą złożonością modelu fizyki.
Rock 'Em Sock 'Em Robots
Bijatyki 2 października 2006
Niezbyt złożona dwuwymiarowa bijatyka, wzorowana na zabawce dla dzieci. Uczestniczymy w walkach robotów, wybierając pomiędzy dziesięcioma różnymi maszynami.
World Heroes Anthology
Bijatyki 11 marca 2008
Zestaw czterech klasycznych dwuwymiarowych bijatyk z serii "World Heroes". Przejmujemy kontrolę nad jednym z ponad pięćdziesięciu wojowników, reprezentujących wiele różnych epok.